Khamis, 29 Oktober 2009

Temerloh Ke?

Emm........ diam2 je dah dekat 3 tahun dah aku mengajar kat Pahang ini. Apa pun aku takkan lupa sekolah mula-mula aku posting dulu, kepada member2 lama kalau masih kenal aku, aku ucapkan terima kasih atas ingatan kalian yang masih belum hilang tu.
Kalau hilang ingatan tu bahaya....
...................
Inilah antara orang kuat di Taman Semantan. Kenal tak?

Cantik tak? Inilah mercu tanda bandar Temerloh, yg confirm takde kat tempat lain.


Buat masa skrg ni harga ikan patin ni masih di paras harga sungai lagi. Pasal ikan ni tak termasuk dalam harga syiling.

Rabu, 28 Oktober 2009

Putra Putri KU

NURUL ADLYNN SUFIE

MUHAMMAD ANIQ SAUFI

NURUL ADRIANA SUFIE

Inilah semua buah hati pengarang jantung hati aku dan isteri. Cucu-cucu atuk2, nenek & wan dia orang.


Jenjalan



Dulu waktu duduk kat Kolompo asal kuar rumah je sure nampak banggunan ni. Sekarang ni lak asal nak gi keje je hanya pokok sawit je yang jadi teman.
Tapi best gak pasal susah pulak nak kena trafik jam.

Shah & Zee (Mentakab)






video

Diyana (Cheras)





My Group (G5B)

Inilah kenangan aku bersama-sama rakan sekuliah sewaktu di UiTM (Multimedia Interaktif)

Pengikut